دانلود خلاصه كتاب رفتار مصرف کننده هاوكينز و همكاران (ترجمه روستا و بطحايي)
رفتار مصرف کننده: تدوین استراتژی بازاریابی
نويسندگان: هاوكينز، كاني، بست، ويرايش نهم، انتشارات McGraw-Hill، 2006
ترجمه و نگارش: دكتر احمد روستا، عطيه بطحايي، انتشارات سارگل، چاپ اول 1385

اين اثر ارزشمند به جهت پوشش كليه مباحث علم رفتار مصرفكننده نظير مباحث رفتاري، اجتماعي، انگيزشي، احساسي و ارايه نمونههاي بيشمار از تأثيرات مباحث فوق در موفقيت و شكست شركتها، بررسي روندها و ايدههاي نوين در جهت اتخاذ استراتژي بازاريابي، بررسي پيامدهاي اجتماعي و اخلاقي اين تصميمات بر جوامع و تحليل جزء به جزء فرآيند تصميمگيري مصرفكنندگان، در نوع خود بينظير است. چارچوب مطالب كتاب حاضر به نحوي است كه از ذكر مطالب تكراري، پيچيده و خستهكننده براي مخاطبان اجتناب شده و با ارايه مباحث كاربردي، بينش مصرفكننده، چك ليست تدوين استراتژي بازاريابي بر اساس تحليل رفتار مصرفكننده و گسترش حوزه هر بحث به فضاي اينترنت، خوانندگان را به بهترين شيوه با موضوعات آشنا و درگير ميسازد.
«پایگاه دانش مدیریت» در ارتباط با مفاهیم و عناوین «مجموعه مدیریت» بهروزرساني ميگردد. هدف از ايجاد اين مجموعه، تبادل مستندات علمي با علاقمندان رشتهي مديريت در گرايشها و مقاطع مختلف تحصیلی است. تا حد امکان دسترسی به مطالب برای بازديدكنندهگان تسهیل شده و در ارائه مطالبي كه توسط ساير وبلاگها و وبسايتها بهصورت عمومي ارائه شده و در این وبلاگ مورد استفاده بودهاند، سعي بر منبعدهي بوده است.